Услови

Следећи Општи услови продаје регулишу понуду и продају производа и/или услуга на веб локацији за е-трговину хттп://ввв.ефеел.цо („Веб сајт“). Пажљиво прочитајте ове Опште услове и одредбе пре него што наручите било који производ.

Медиа Леадерс сро, компанија регистрована у Словачкој (број пословног регистра 46 406 999, порески број и ПДВ број СК2023368787, има регистровано седиште у Словачкој, Длха 4, 974 05 Банска Бистрица. Медиа Леадерс је носилац привредног друштва Вебсите ефеел

1. Поље апликације за веб локацију

1.1 Интернет продавница ефеел је резервисана за малопродају. Ефеел нуди производе за продају искључиво купцима „крајњим корисницима“, односно „Потрошачима“. „Потрошачем“ се сматра свако лице које купује робу у сврху која није повезана са било којом комерцијалном, занатском или професионалном активношћу која се обавља у његовом пословању. Уколико корисник није „Потрошач“ позива се да избегне подношење наруџбине на Интернет продавници; Ефеел задржава право да не обрађује поруџбине дате од корисника који нису "Потрошачи" и све наруџбине које нису у складу са пословном политиком ефеела.

1.2 Све информације садржане на веб локацији не представљају обавезујућу понуду за продају производа у било којој земљи или локацији.

Производи понуђени за продају на веб локацији могу се купити и послати само купцима који бораве и назначе као одредиште широм света.

1.3 Куповина производа на веб локацији дозвољена је особама које гарантују да имају најмање осамнаест (18) година и које су у могућности да склапају правно обавезујуће уговоре.

1.4 Продаја производа на веб страници представља уговор на даљину регулисан члановима 50. и даље. Словачке законске уредбе бр. 206 од 6. септембра 2005. (“Кодекс потрошача”) и словачке законске уредбе бр. 70 од 9. априла 2003. која садржи регулативу електронске трговине

1.5 Примењиви Општи услови продаје су они објављени на дан слања наруџбенице. Они се могу с времена на време мењати у погледу могућих регулаторних промена. Све промене ће ступити на снагу од датума објављивања на веб локацији

2. Прихватање Општих услова продаје и закључивање уговора

2.1 Енглески је доступан језик за закључивање уговора. Уговор је закључен у земљама Европске уније, како је наведено у горњем ставу 1.2

2.2 Клијент је дужан да пажљиво прочита ове Услове и одредбе. Купац се подстиче да преузме, сачува или одштампа његову копију, као и информације о праву на повлачење и све друге информације које ефеел пружа на веб локацији, било пре или током процеса куповине.

2.3 Да би закључио куповину једног или више производа на веб локацији, купац мора да попуни образац за наруџбу и пошаље га на ефеел, електронски, пратећи упутства која се појављују на веб локацији током фаза наручивања

2.4 Подношењем обрасца за поруџбину преко веб странице (проследи), Купац безусловно прихвата и сагласан је да се придржава ових Општих услова продаје у свом уговору са ефеелом. У случају неслагања са одређеним условима садржаним у овим Општим условима продаје, корисник се позива да не подноси ниједан образац за куповину на веб локацији

2.5 Ефеел ће поднети обрасце наруџбине у бази података у складу са одредбама закона. Купац може добити приступ свом обрасцу за наруџбу преко одељка „ хттп://ввв.ефеел.цо/усер/ин “ на веб страници

2.6 Када Купац пошаље своју поруџбину, ефеел ће послати е-поруку „Потврда уноса поруџбине“ којом потврђује пријем исте.
Овај имејл приказује извод основних елемената поруџбине: личне податке које је унео купац, адресу за доставу, детаље о нарученим производима (опис и количина), детаље о цени, начину плаћања, трошковима испоруке, евентуалним додатним трошковима. као информација о праву на повлачење и сажетак општих услова продаје. Купац се обавезује да ће потврдити исправност и евентуалне исправке саопштити путем е-маила инфо@ефеел.еу
Ова е-маил порука не представља прихватање поруџбине, већ само потврду да је исправно примљена од стране одговарајућих система ефеел-а. Купац ће такође пронаћи свој лични „број поруџбине“, који мора да се користи у било којој другој следећој комуникацији са осећајем.

2.7 Уговор између ефеел-а и Купца ће бити закључен само када ефеел потврди да је поруџбина прихваћена путем е-поште „Потврда поруџбине и испоруке“

2.8 Било која е-порука послата Купцу у којој се потврђује статус његове поруџбине (као што је е-пошта „Захтев за додатне информације“ или е-пошта „Обавештење о кашњењу испоруке“), или усмена комуникација о поруџбини не сме се сматрати прихватањем исте.
Завршетак уговора се одвија испоруком наручених производа, осим ако ефеел није обавестио Купца о његовом неприхватању или је Купац захтевао отказивање истог.

2.9 Ефеел задржава право да одбије или ограничи налоге који не дају довољно гаранција солвентности или који су непотпуни или нетачни. Као и поруџбине везане за производе који више нису доступни (није на лагеру)
У овим реченицама, ефеел е-поштом саопштава Купцу у најкраћем могућем року да уговор није закључен и да наруџбина није прихваћена, наводећи разлоге одбијања.
У случају да је плаћање већ обављено, ефеел омогућава да клијенту врати износ који је већ наплаћен поништењем трансакције (погледајте члан 13. Начин рефундирања)
Ефеел такође задржава право да одбије поруџбине било ког Купца са којим ефеел има правни спор у вези са претходном поруџбином. Ефеел може отказати било коју поруџбину ако посумња у било какву лажну активност и може одбити да обради поруџбине од купаца са претходном историјом лажних поруџбина

3. Информације о производу и доступност производа

3.1 Главне карактеристике сваког производа приказане су на свакој „страници са информацијама о производу“ на основу информација које су дали произвођачи. Ефеел, задржава право да промени било коју страницу са информацијама о производу без претходне најаве.

3.2 Ефеел ће се потрудити да представи слике што је могуће ближе производима који се нуде на продају.
Боје производа, међутим, могу се разликовати од стварних у складу са поставкама рачунарских система које користи корисник.
Слике у спецификацијама производа се такође могу разликовати по нијанси боје, величини или у вези са додацима за било који производ. За потребе купопродајног уговора преовладава опис производа садржан у обрасцу за наруџбу који је послао клијент

3.3 На веб-сајту се такође могу приказати пратеће информације за куповину опште природе, као што су оне које се налазе, на пример, или у Водичу за куповину у Глосару.
Ове информације су дате као једноставан генерички информативни материјал, који не одговара стварним карактеристикама једног производа. За потребе купопродајног уговора преовладава опис производа садржан у обрасцу за наруџбу који је послао клијент.

3.4 На „Страници са информацијама о производу“ за сваки производ постоји посебан одељак који садржи информације о „Доступности производа“. Купац може купити само производе са следећом изјавом „На залихама“.
У случају да је статус производа „ Нема на лагеру “, Купац може да настави са резервацијом производа и ефеел ће га у име клијента наручити добављачу. Када производ буде доступан, ефеел ће обавестити Купца путем е-поште.

3.5 Имајте на уму да додавање производа у корпу за куповину не значи да је производ аутоматски резервисан за Купца.
Производ је и даље доступан за куповину од стране других купаца до подношења и обавештења о потврди поруџбине од стране ефеел-а, у складу са овим Условима продаје.
То може зависити од истовремених налога за куповину на веб локацији. Могуће је, из техничких разлога, да би „доступни производ“ могао да нестане на лагеру након преноса поруџбине, па је потребно сачекати нову набавку. У овом случају, Купац ће одмах бити обавештен путем е-поште („Производ резервисан“ или „кашњење испоруке“) и може захтевати да откаже поруџбину у било ком тренутку пре испоруке производа кликом на дугме „Откажи“ које се налази у имејл.

3.6. У случају недоступности нарученог Производа, Купац ће бити обавештен е-поштом одмах, ау сваком случају у року од тридесет (30) дана од дана након слања поруџбине. Ако је плаћање већ обављено, ефеел истовремено обезбеђује рефундирање Купцу износа који је већ наплаћен поништењем трансакције. (види пасус испод: 13. Процедуре рефундирања)

4. Цена, трошкови слања, порези и дажбине

4.1 Све цене објављене на веб страници су у € (еврима). Они укључују ПДВ (20%) ако се производи шаљу и испоручују унутар Европске уније. Цена неће укључивати ПДВ ако се производи шаљу и испоручују ван Европске уније (када су доступни).

4.2 Ефеел задржава право да промени цену производа у било ком тренутку. Подразумева се да је цена производа која ће бити наплаћена Купцу она која је приказана на веб локацији у време подношења Поруџбине. Евентуално повећање или смањење након преноса налога неће се разматрати.

4.3 Цена производа не укључује трошкове слања. Трошкови доставе падају на терет купца, а плаћа их Купац заједно са уплатом укупне цене поруџбине.
Износ за све поруџбине је 5 еур (са ПДВ-ом) у корпи током онлине куповине и пре њеног закључења, као и у е-маилу „Потврда поруџбине и испоруке“.

4.4 Укупна цена поруџбине (са посебном назнаком трошкова испоруке и свих других додатних трошкова) је увек приказана у корпи на крају поступка куповине". Ова укупна вредност (која ће бити назначена Купцу у „Унос поруџбине потврда ” и у е-порукама „Потврда поруџбине и испоруке“) биће укупан износ који Купац дугује у вези са наруџбом. Клијент не дугује ништа више од овог износа, осим евентуалних царинских дажбина (погледајте пасус испод) .

4.5 Слање на неке веома специфичне дестинације може захтевати додатне накнаде и трошкове које сноси прималац и плаћају приликом испоруке производа директно пореским и царинским органима или куриру. Корисник обештећује ефеел од таквих пореза, намета и накнада. Међутим, све могуће порезе, дажбине, трошкове или друге обавезе предвиђене законима сваке одређене земље у којој се производи испоручују и испоручују у потпуности сносе Купци.

5. Како купити

5.1 Куповина производа на веб локацији могућа је са или без регистрације. Регистрација омогућава Клијенту низ додатних услуга, креирањем личног профила.

5.2 На онлајн каталогу, купац бира и додаје у корпу производе који су доступни и који се могу наручити, као што је описано на релевантној „Страници са информацијама о производу“. Приликом уноса поруџбине, Купац је дужан да пружи одређене личне податке (лични подаци, одредиште података, број фиксног и мобилног телефона, е-маил адреса); и унети важеће податке о кредитној картици за коју је законски одговорна или друге начине плаћања (као што је предвиђено овим Условима продаје).

5.3 Ефеел задржава право да затражи додатне информације и документацију како би се утврдио идентитет и власништво Купца за плаћање. Клијент гарантује да су све наведене информације истините, тачне и потпуне (погледајте следећи параграф о начину плаћања).

5.4 Након слања поруџбине (прослеђене), Купац се позива да одштампа или сачува њену електронску копију и да и даље задржи постојеће опште услове продаје, у складу са одредбама о продаји на даљину

5.5 Купац који је извршио поруџбину са пријавом (значи да је он регистровани купац и да је направио свој профил).

5.6 Након што потврди купцу исправан пријем наруџбенице (види тачку 2.6), ефеел обрађује поруџбину и проверава податке које је унео купац, начин плаћања, припрему производа у магацину. У неким случајевима може бити потребан телефонски контакт са купцем или захтевати додатну документацију (погледајте параграф Начин плаћања)

5.7 Ефеел саопштава прихватање поруџбине слањем е-поште „Потврда поруџбине и испоруке“ која садржи сажетак информација које су већ садржане у обрасцу за поруџбину: циљни подаци, опис и количина наручених производа, начин плаћања, испорука података.

5.8 У случају одбијања, ефеел ће обавестити купца у најкраћем могућем року (иу сваком случају у року од 30 дана од датума слања поруџбине) слањем е-поште „Обавештење о отказивању поруџбине“ са разлозима. У случају да је плаћање већ обављено, ефеел омогућава контекстуално рефундирање Клијенту износа који је већ наплаћен поништењем трансакције (погледајте члан 10. Начин рефундирања)

6. Начини плаћања

Као што је поменуто у параграфу 4.2 (Цена производа, трошкови слања, порези и царине) Имајте на уму да се све трансакције, укључујући валуту, прерачунавају у евре након уплате од стране купца.

6.1 Плаћање кредитном картицом

6.1.1 У случају плаћања кредитном картицом, износ који се односи на куповину ће бити задужен од стране Банке одмах, по завршетку трансакције коју је Клијент извршио онлајн.

6.1.2 У тренутку када клијент постави поруџбину, веб сесија ће бити преусмерена са веб странице на безбедну страницу на веб страници ГП ВЕБпаи (ССЛ). На таквој веб страници, Купац ће моћи да изврши плаћање Цене
Ни у једном тренутку током процеса куповине ЕФЕЕЛ није у могућности да сазна информације о кредитној картици Купца. Подаци нису доступни ЕФЕЕЛ-у или трећим лицима, као ни у тренутку наручивања или касније. Ниједна архива ЕФЕЕЛ-а не одржава такве податке. Ни у ком случају ЕФЕЕЛ се не може сматрати одговорним за било какву превару или незакониту злоупотребу од стране трећих страна, након плаћања производа купљених на веб страници

6.1.3 ЕФЕЕЛ задржава право да затражи од купца, путем е-поште, да пошаље копију предње / полеђине важеће личне карте. У захтеву е-поште ће се навести период у којем ЕФЕЕЛ мора примити документ. У сваком случају овај рок неће бити дужи од 5 радних дана. У чекању на тражени документ, налог ће бити суспендован. У случају захтева, Купац је дужан да пошаље сву тражену документацију у наведеном року. Ако ЕФЕЕЛ не прими ове документе у траженом року као у захтеву е-поште или прими неважеће документе или документе који су истекли. Уговор ће бити сходно иу смислу чл. 1456 цц, а поруџбина ће бити накнадно поништена, осим права на накнаду штете коју би ЕФЕЕЛ могао суочити као резултат понашања клијента. О раскиду уговора, Купац ће бити обавештен е-поштом, најкасније 2 дана након истека рока за подношење докумената које захтева ЕФЕЕЛ и резултираће отказивањем поруџбине и биће му враћен уплаћени износ. Уколико ЕФЕЕЛ прими потребну документацију у наведеном року, услови испоруке, односно преузимање производа од стране курира, биће саопштени Купцу након потврде трансакције од стране Централе за спречавање ризика од преваре.

6.1.5 ЕФЕЕЛ не може знати и не чува податке на било који начин који су повезани са кредитном картицом Купца или са било којим другим средством плаћања повезаном са тим налогом).

6.2 Банковни трансфер

6.2.1 Купци могу платити путем банковног трансфера. Наручена роба ће бити послата након што примимо уплату.

Број рачуна : ИБАН: СК9802000000002952352651

Адреса банке примаоца:
Всеобецна уверова банка
Млинске нивое 1
829 90 Братислава 25
Словачка

СВИФТ код (БИЦ): СУБАСКБКС

Симбол променљиве (ререференца) : Ваш број поруџбине

7. Испорука

7.1 Термин "пошиљка" се односи на тренутак у којем је ефеел поверио Производ дефинисаном Превознику који преузима производ (критеријуми могу да варирају у зависности од врсте нарученог производа и одредишта)

  • Обично стиже у року од 5 радних дана (може варирати у зависности од земље одредишта)
  • Међународна пошта 1. класе 'Потписано за' достава - Међународна 'Потписано за '

7.2 Услови испоруке и услови испоруке су посебно поменути у вези са појединачним производом на свакој релевантној „страници са информацијама о производу“. Услови испоруке ступају на снагу од датума слања поруџбине, осим ако није другачије назначено

7.3 Ако се истовремено наручи више производа са различитим статусом доступности, ефеел ће извршити само једну пошиљку. Испорука ће се вршити поштујући најдужа времена (нпр. у случају 1 наруџбе 1 производа са статусом „Нема на лагеру“, заједно са производом са статусом „На лагеру“, оба производа ће бити испоручена са дужим роком испоруке, тј. 30 дана).

8. Испорука: Накнаде и услови

8.1. Испоруке производа се врше на поштанску адресу дестинације коју је Купац навео у Модулу наруџбине.

Накнаде за паковање и испоруку

Светски стандард - 5 € (достава широм света)

испорука широм света

8.2 Купац је дужан да пријави све посебне карактеристике везане за локацију испоруке Производа. У случају да се дају погрешне информације и детаљи, учитавање било каквих додатних трошкова које ће еееел издржати да би довршио испоруку Производа биће задужен за Купца.

8.3 Испорука налога се односи на ниво улице. Не вршимо испоруку у поштанске претинце, поште и не достављамо трећој фирми која се бави транспортом/шпедитерима.

8.4 Сва одговорност и ризик за купљену робу падају на терет Купца од тренутка када Пошта има потпис примаоца

8.5 Сваки проблем у вези са физичким стањем, кореспонденцијом или комплетношћу примљене робе, Купац мора одмах пријавити ефеел-у, а најкасније у року од 5 дана од датума испоруке пријавом путем е-маила на инфо@ефеел.еу

8.6 У случају да Купац затражи да поново пошаље купљени производ, ефеел ће прећи на нову испоруку задржавајући право да сноси накнаду, поред трошкова, и трошкове враћања производа ефеелу.

8.12 У случају да купљени производ није испоручен или касни у складу са условима испоруке наведеним у одељку Спецификације, Купац може то пријавити путем е-поште: инфо@ефеел.еу . ефеел ће испитати рекламацију и одмах обавестити купца о резултату путем е-поште у року од највише петнаест (15) радних дана.

9. Повраћај: Право на повлачење

9.1 У складу са члановима 64. и даље. Кодекса потрошача (Законодавна уредба бр. 206/2005), Купац „Потрошач“ има право да одустане од куповине Производа без казне и без навођења разлога за спецификацију, у року од десет (10) радних дана од пријема Производ. Према условима наведеним у следећим тачкама

9.2 Ефеел дозвољава Купцу, боље услове него што је предвиђено Кодексом потрошача (који каже да купац мора послати писмено обавештење у року од десет дана, поштом препоручено са повратницом) за остваривање овог права, довољно је да саопшти вољу у року од 15 радних дана од датума испоруке производа, путем мејла: п.ковацик@ефеел.еу Предмет: („Желим да применим право на повлачење)

9.3 Саопштавајући о повлачењу, купац треба да наведе број поруџбине (издат у тренутку куповине), Производ или Производе за које намерава да искористи своје право на повлачење и јасно изрази своју намеру да одустане од куповине

9.4 Када добијете захтев за повлачење путем е-поште, ЕФЕЕЛ корисничка служба ће одмах пружити купцу упутства о томе како да врати производе. Производи се морају послати на адресу компаније наведену на страници за контакт.
Производ се мора вратити нетакнут, некоришћен, комплетан са свим оригиналним деловима и амбалажом (кесе и/или паковање), у складу са условима из следећих тачака 9.5.

9.5 Како вратити - Повратак пошиљке од стране купца

9.6 У случају да повлачење није извршено према чл. 64 и даље. Кодекс потрошача и, посебно, ако Производ није комплетан са свим својим деловима и/или са својим додацима и/или елементима који чине саставни део (нпр. етикета и даље мора бити причвршћена на производе са печатом за једнократну употребу, саставни део производа) и/или није у оригиналном паковању, или чак и када је оштећен или коришћен од стране клијента (производи нису ношени, прани, коришћени) осим у разумној граници дужне пажње, не укључује раскид уговора и, сходно томе, неће имати право на повраћај износа који је Купац платио за Производ. Производ ће остати на располагању Купцу у ЕФЕЕЛ складишту, чекајући његово преузимање, истовремено поништавајући захтев за повлачење.

9.7 У складу са чл. 67, четврти став, Кодекса потрошача, тек након пријема производа и тек након провере позитивне усклађености са условима и процедурама за остваривање права на повлачење и интегритет (као што је наведено у претходним ставовима), ЕФЕЕЛ ће у року од четрнаест ( 14) дана од дана пријема Производа, ау сваком случају у року од тридесет (30) дана од дана када је ЕФЕЕЛ обавештен о захтеваном повлачењу, рефундирати износе које је купац платио. Повраћај средстава ће укључивати трошкове испоруке, али не и износ плаћен за куповину било које „додатне услуге испоруке“

ОБРАЗАЦ ЗА ЖАЛБУ - (потребно је попунити и послати са враћеном робом - применити 2 године гаранције за недостатке производа)

ОБРАЗАЦ ЗА ПОВЛАЧЕЊЕ - (потребно је попунити и послати са враћеном робом до 14 дана након пријема производа)

10. ПОСТУПЦИ ПОВРАТАКА

10.1 Повраћај средстава ће се извршити поништавањем платне трансакције (ако је плаћање извршио корисник методом кредитне картице)

10.2 У случају неслагања између примаоца производа наведених у обрасцу за наруџбу и ко је извршио уплату износа за куповину, повраћај износа, у случају права на одустајање, извршиће Цоол-маниа, онима који су извршили уплату.

10.3 Као што је већ поменуто у одељку 4.2, све трансакције клијената који бораве у земљи Европске уније се конвертују у евре као резултат плаћања од стране клијента. За плаћања у другим валутама осим у еврима, ефеел и даље враћа износ у еврима, а износ у валути се затим обрачунава на основу односа промене на дан када је повраћај извршен. Ризици курса се стога наплаћују клијенту.

11. Конвенционална гаранција

11.1 Производи који се продају на веб страници могу, у зависности од њихове природе, бити покривени конвенционалном гаранцијом коју издаје произвођач („Конвенционална гаранција“). Купац се може ослонити на ову гаранцију само према произвођачу. Трајање, територијално проширење, рокови и услови коришћења, врсте оштећења и/или недостатака који су покривени и сва ограничења гаранције зависе од појединачног произвођача и назначени су у гарантном листу који се налази у кутији производа.

Произвођач производа је одговоран за било какву штету узроковану недостацима на таквим производима.
Ова врста гаранције има добровољну природу и не додаје, не замењује, не ограничава или искључује и неће утицати на правну гаранцију

12. Правна гаранција од 24 месеца за недостатке усклађености

12.1 У складу са Кодексом потрошача, сви производи који се продају на веб-страници „Потрошачу“ такође су покривени правном гаранцијом од 24 месеца која покрива неусаглашености са захтеваним квалитетом и декларисаним у уговорима (према члановима 128 и даље Лег. бр. 206/2005). Да би примио гарантну услугу, Купац мора да сачува потврду о пријему поруџбине („Потврда поруџбине и испоруке“ е-поште или доставницу курира или доказ о уплати).

12.2 Правна гаранција од 24 месеца покрива недостатке или неусаглашеност производа, који нису евидентни у тренутку куповине, постоје у тренутку испоруке робе, ако се производ правилно користи, у складу са његовом наменом и како је утврђено од стране Произвођач (одредбе садржане у документацији која је евентуално приложена уз производ.
Дефект усаглашености се мора отказати, уз укидање гаранције, у року од два месеца од дана када је откривен.

12.3 Сматра се да је роба у складу са уговором ако у тренутку испоруке потрошачу:

12.4 Стога су искључени из обима правне гаранције. Недостаци утврђени случајним чињеницама или одговорношћу Купца или коришћењем производа који није у складу са његовом наменском употребом и/или наведени у техничкој документацији могу бити приложени производу.

12.5 У случају квара или неусаглашености производа, ефеел обезбеђује, без накнаде за купца, враћање усаглашености производа: поправком или заменом производа другим са истим или већим карактеристикама. У супротном уз одговарајуће смањење цене или раскид уговора враћање уплаћеног износа.

12.6 Да би искористио Правну гаранцију, Купац мора тада да обезбеди пре свега доказ о датуму куповине и испоруке робе. Препоручљиво је да купац, за потребе таквог доказа, сачува копију е-поште „Потврда поруџбине и испоруке“ коју сматра послатом или било која друга документа која потврђују датум извршења куповине (на пример, доставницу курира или доказ о уплати).

12.7 Купац мора да пошаље ефеел-у конкретну комуникацију, која захтева Отклањање неусаглашености, путем е-поште п.ковацик@ефеел.еу Предмет: Производ је покварен
Корисничка служба ће пружити Купцу специфичне смернице за сваки производ како би активирао гаранцију. Ефеел ће одмах одговорити на комуникацију са Купцем, указујући које кораке треба да следи.

12.8 У случајевима када примена гаранције предвиђа враћање производа ради поправке квара, купац мора вратити производ у оригиналном паковању, комплетан у свим деловима (укључујући паковање и сву документацију и додатну опрему). Да бисте ограничили оштећење оригиналног паковања, препоручује се да га ставите у другу кутију. Треба избегавати причвршћивање етикета или траке директно на оригинално паковање производа.

12.9 Поправка ће се извршити у најкраћем могућем року. Просечно време може да варира од 15 до 60 радних дана. У случају неоправданог прекорачења рока, Купац може захтевати замену робе или разрешење уговора. Не може се тражити никаква штета за било какво кашњење у поправци или замени.

12.10 Ако се квар не пронађе или ако то не би требало да буде неусаглашеност производа, у складу са законском уредбом бр. 206/2005, Купац ће бити наплаћен за све трошкове провере и поправке, као и све друге трошкове ( транспорт итд..) на крају одржава ефеел. Гаранција је неважећа ако је квар узрокован занемаривањем или злоупотребом купца, преваром, влажношћу или другим узроцима који нису повезани са производним или производним недостацима

13. Приватност

13.1 Лични подаци које је клијент затражио и пружио током попуњавања Модула наруџбине прикупљају се и обрађују како би се испунили захтеви Купца и ни под којим околностима неће бити лиценцирани трећим лицима. Ефеел гарантује својим клијентима поштовање правила о обради личних података, у складу са кодексом о приватности утврђеним у Законодавном декрету бр. 196 од 30.06.2003 и накнадним изменама.

14. Грешке и/или нетачности на Сајту

14.1 Ефеел се стално залаже да проверава онлајн каталог како би спречио грешке или нетачности. Међутим, могуће је да веб локација садржи грешке, нетачности или пропусте. Ефеел стога задржава право да исправи све грешке, нетачности или пропусте садржане на веб локацији, чак и након што је на крају примио наруџбу. Такође задржава право да промени или ажурира информације у било ком тренутку без претходног обавештења Купца.